Spolupráce mezi předměty
04.02. 2025
Přečteno: 70x
Žáci 9. B třídy si vyzkoušeli osvojit si učivo z mineralogie netradičně, a to hned ve dvou předmětech. V přírodopise a výtvarné výchově.
V hodinách přírodopisu si vybrali nebo dostali zadaný minerál, o kterém pak vytvářeli časopis. Minerál zařadili do mineralogického systému, uvedli jeho charakteristické vlastnosti, vyhledali o něm řadu zajímavostí, uvedli jeho použití v praxi, napsali s minerálem rozhovor a sestavili křížovku.
Ve výtvarné výchově vytvořili k časopisu obálku a vyzkoušeli si praktické využití tím, že navrhli šperk nebo dekorační předmět s použitím patřičného minerálu.
Žáci pracovali ve dvojicích a svůj časopis pak každá dvojice prezentovala před třídou.
Text a foto: Mgr. Iva Nevěčná
Celá fotogalerie ZDE.